August 20, 2015

भो ! काजी म अछूतै सही


भो ! काजी म अछूतै सही












पवनसँग बतासिँदै
kewal-binabi
मेरा पुर्खाले फेरेको सास
यहीँ कतै फूलका तरेलीहरुमा
सायद डुल्दै होला
आकाशसँगै फैलिएर
मैले फेरेको सास
तिम्रा रक्तकोषिकाहरुमा
कहीँ घुल्दै होला
पवनसँग लुट्पुटिँदै
मेरा सन्तानले फेरेको सास
तिम्रा वायुकोषिकाहरुमा
निःसन्देह झुल्दै होला
तथापि
मैले छोएको तिमीलाई चल्दैन भने
भो ! काजी म अछूतै सही
बस ! मैले फेरेको सास तिमीले नफेरे पुग्छ
मैले ओढेको आकाश तिमीले नओढे पुग्छ ।।
तिम्रा रङ्गमहलका अनेक रङ्गमा
तिम्रा सप्तरङ्गी हरेक सपनामा
मेरो रगतका आँसु मुछिएकै त छ नि
मेरो मानवरुपी अस्तित्व पुछिएकै त छ नि
तथापि
मैले छोएको तिमीलाई चल्दैन भने
मानवताको दियो बल्दैन भने
नहिँडुला म तिम्रो आँगनको बाटो
नछुउँला म तिम्रो आलीको माटो
नपिउँला म तिम्रो पँधेरीको पानी
नजिउँला म, तिम्रो भगवानलाई मानी
भो ! काजी म अछूतै सही
बस ! मैले कुँदेको मूर्तिमा भगवान नदेखे पुग्छ
मेरो पसिनाले भिजेको धर्तीमा तिमीले नटेके पुग्छ ।।

ब्याँसी–६, बझाङ्ग

No comments:

Post a Comment